Kullanıcı
 
Kullanıcı Adı :
    Şifre :
    Güvenlik Kodu :
 
Eczanelerden Karşılanan Tıbbi Malzemelere Ait Faturalandırma İşlemleri - 08.08.2017

Değerli Üyemiz,

 

Temmuz 2017 döneminde eczanelerinizden karşıladığınız tıbbi malzeme reçetelerinin dönem sonlandırma ve faturalandırma işlemleri hakkında yapılacak işlemler aşağıdaki gibi olacaktır.
 

   1-   https://medsahis.sgk.gov.tr/sahis adresinden kullanıcı adı olarak TC Kimlik numaranızı ve şifre olarak odamız aracılığıyla temin etmiş olduğunuz şifreyi girerek ilgili sayfaya girişi sağlayınız.
 

   2-   Medula işlemler listesinden dönem sonlandırma butonuna tıklayınız.Karşınıza gelen ekranda ilgili ayı seçerek dönem sonlandırma işlemini gerçekleştiriniz.Hasta icmal listesinden 2 (iki) nüsha alınız.Dilediğiniz takdirde dönem sonlandırma iptal işlemi yapabilirsiniz.
 

   3-   Medula ana sayfasına gelerek işlemler listesinden faturalandırma butonuna tıklayınız.Bildiğiniz üzere tıbbi malzeme reçeteleri 3 (üç) ayrı grupta incelendiği için ilgili dönemde karşıladığınız her farklı reçete grubu için ayrı fatura kesmeniz gerekecektir.
 

Reçeteler;

I. grup - tıbbi malzeme reçeteleri

II. grup - hasta alt bezi reçeteleri (örnekleme yöntemine tabi reçeteleri)

III. grup - hazır ortez/protez reçeteleri

 

   4-   Faturalandırma sayfasında karşınıza çıkan her ayrı grup için fatura tarihi (31.07.2017) ve fatura numarası yazılarak faturalandır butonuna tıklayıp işlemleri tamamlayınız.

 

   5-  Faturalandırma işlemi tamamlandıktan sonra döküm özet bilgisinden 3 (üç) nüsha alınız.Bir tanesi teslim zarfının üzerine konulacak.

 

   6-  Fatura adresi

 

Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Genel Sağlık Sigortası Genel Müdürlüğü Ankara

 

Vergi Dairesi -Çankaya Vergi Dairesi

Vergi no-7750409379 olacak şekilde faturanızı kesiniz.
 

 

   7-  Faturanızdan bir adet aslı ve bir adet kopya olacak şekilde hazırlayınız.

 

   8-  Kesilen her ayrı fatura ayrı SARI ZARF içinde üzerine ilgili faturanın döküm özet bilgisi konulacak şekilde kuruma teslim edilecektir.

 

   9-  Kuruma teslim edilecek dökümanlar;

 

     Her gruba ait 1 adet fatura aslı ve 1 adet fatura kopyası

     Tıbbi malzeme reçetesi

     İlgili malzemenin kullanım raporu

     1 adet reçete çıktısı

     Verdiğimiz tıbbi malzemenin bayilik şartı varsa ürüne ait bayilik belgeleri

     2 adet hasta icmal döküm listesi alınacak ve asıl ve kopya faturalara eklenecek.

     3 adet döküm özet bilgi formu alınacak.2 tanesi asıl ve kopya faturalara eklenecek,1 tanesi teslim zarfının üzerine konulacak.

     Fatura teslim tutanakları üst yazısı(Ek 6/6) tıklayınız.

 

ÖNEMLİ NOT: Tıbbi malzeme köşemizde yapılması gereken işlemlerle ilgili daha detaylı bilgileri bulabilirsiniz.

 

Faturalarınızı 11.08.2017 tarihine kadar odamıza ulaştırmanız halinde toplu şekilde kuruma teslim edilecektir.

 




Haber okuma sayısı: 4034


« geri